Mistä laatumittarien kuvaajat muodostuvat?


Koska algoritmit tunnistavat (ja oppivat tunnistamaan) myös tunnuslukuja vääristämään pyrkiviä käyttötapoja, emme avaa niiden yksityiskohtaista toimintalogiikkaa. Alle kuvattu muutamia graafeihin vaikuttavia päätekijöitä.

Päivittäinen huolto (%):

Aktiivisuus: Vaikuttavia tekijöitä mm. ilmoitusprosessin oikea-oppinen käyttö sekä onko ilmoituksen vaiheet kirjattu reaaliaikaisena. Osaa huomioida myös erikseen sovitun suoritusajan.

Laatuauditoinnit: Lasketaan kohteella tehtyjen laatuauditointien pohjalta.

Tyytyväisyys: Ilmoittajan hymiöpalautteet tehdyistä huoltokeikoista. Tunnistaa tilanteet, joissa palveluntuottaja on itse yrittänyt nostaa tyytyväisyyttä.


Ennakoiva huolto (%):


Kaikki: Onko kyseisen ajankohdan huioltokirjatehtävät kuitattu?

Ajallaan: Tehtiinkö (kuitattattiinko) tehtävä annetussa aikaraamissa?

Nämä kuvaajat päivittyvät myös jälkikäteen mikäli vanhoja tehtäviä kuitataan myöhässä.

Reagointi- ja vasteajat (h):



Reagointiaika: Aika, joka kuluu kun uusi huoltopyyntö huomioidaan ja/tai sitä aletaan käsittelemään.

Valmistumisaika: Aika, joka on kulunut huoltopyynnön jättämisestä työn valmistumiseen. Osaa huomioida erikseen sovitun suoritusajankohdan

Vasteaikakuvaajissa huomioidaan työn kiireellisyys ja päivystysluonteisuus. Algoritmi osaa myös poissulkea "normaaleissa huoltotoimissa" virka-ajan ulkopuolisen ajan. Lisäksi pitkän ajan perästä tehdyt massakuittaukset eivät vaikuta graafeihin.

Nyheter

Digitaalista kiinteistötiedolla johtamista!

Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.

Infotaulu ja huoltopyyntö kiinteistön väreissä

Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.

Palveluntuottajien suoritustason ja laadun vertailu

Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa

GDPR - EU:n tietosuoja-asetus (EU2016/679)

Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)

Kiinteistön yleiset turvallisuusohjeet

Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.

Palvelutuotannon laadun graafinen trendiraportointi

Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.

Mistä laatumittarien kuvaajat muodostuvat?

Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa

Läpinäkyvyyttä palvelutuotantoon

Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.

Vertaile alueesi palveluntuottajia

Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.

Riskikartoitus osana pelastussuunnitelmaa!

Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.

Tunnistaudu Google-, Facebook- tai Microsoft-tililläsi!

Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.

Haemme Sovelluskehittäjää vakituiseen työsuhteeseen

Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen

Vakioidut toimenpiteet ja tarvikerekisteri

Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.

JULPE uudistui - viranomais- ja määräaikaistarkastukset digiaikaan!

Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.

FIMX-henkilökortti

FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.

Liittymä uudistuu - räätälöi oma yläpalkkisi!

FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui

Jäteraportointi

Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa

JULMO - sähköinen palvelupyyntö

Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.

FIMX - Kumppanipalvelu

Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta

Ovatko kiinteistösi kulutustiedot FIMX:ssä?

Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!