Läpinäkyvyyttä palvelutuotantoon

26.02.2019

Vikailmoitus- ja palvelupyyntöprosessimme tuottaa asiakastyytyväisyyden tunnuslukuja ja palautetta tuhansiin kiinteistöihin. Kaikkiaan työn suoritusta, laatua ja tehokkuutta mittaavia hymiöitä on klikattu yli 420 000 kertaa!! Arviot ovat ilmoittajien ja tilaajien välittömiä palautteita toiminnan laadusta. Valtaosa - etenkin negatiivisista palautteista - pitää sisällään myös sanallisen palautteen sekä usein kehitysehdotuksen laadun parantamiseksi. Näitä on FIMX-palvelun kautta kirjattu yli 125 000 kappaletta!

Olemme uudistaneet toimintoa edelleen ja nyt negatiivisen palautteen lisäksi myös negatiivinen kommentti aktivoi välittömästi kohteen managerin/isännöitsijän. Sähköpostilla lähtevä heräte sisältää linkin, josta koko palveluketju aikaleimoineen, kommentteineen, kuvineen, liitteineen ja toimenpiteineen on todennettavissa. Näin korjaustoimet voidaan käynnistää viipymättä.

Sähköpostissa on linkki myös kiinteistökohtaisiin tunnuslukuihin, joka paljastaa asiakastyytyväisyyden kehitystä pidemmällä syklillä, sekä vastaavien kohteiden valtakunnallisen vertailuluvun. Kohteet luokitellaan tilastokeskuksen kohdeluokittelun ja tilavuuden mukaan. FIMX-palvelu laskee toteutuneita lukuja vasteaikoineen reaaliaikaisesti palveluketjun edetessä!

Palautteet tunnuslukuineen ovat kiinteistön omistajan käytössä reaaliaikaisina FIMX-OR Omistajaraportoinnissa.

 

 

 

 

Jaa

Uutiset

Läpinäkyvyyttä palvelutuotantoon

26.02.2019

Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.

Ohjelmistokehittäjä, tule meille töihin!

25.02.2019

Haemme kahta ohjelmistokehittäjää vahvistamaan kehitystiimiämme.

Infotaulu ja huoltopyyntö kiinteistön väreissä

29.01.2019

Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.

Vertaile alueesi palveluntuottajia

23.01.2019

Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.

Riskikartoitus osana pelastussuunnitelmaa!

14.05.2018

Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.

Tunnistaudu Google-, Facebook- tai Microsoft-tililläsi!

01.04.2018

Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.

GDPR - EU:n tietosuoja-asetus (EU2016/679)

28.03.2018

Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)

Vakioidut toimenpiteet ja tarvikerekisteri

23.01.2018

Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.

JULPE uudistui - viranomais- ja määräaikaistarkastukset digiaikaan!

17.01.2018

Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.

FIMX-henkilökortti

01.07.2017

FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.

Liittymä uudistuu - räätälöi oma yläpalkkisi!

09.02.2017

FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui

Jäteraportointi

22.09.2016

Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa

Digitaalista kiinteistötiedolla johtamista!

12.09.2016

Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.

JULMO - sähköinen palvelupyyntö

12.09.2016

Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.

FIMX - Kumppanipalvelu

12.09.2016

Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta

Ovatko kiinteistösi kulutustiedot FIMX:ssä?

12.09.2016

Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!